Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 2
Image Size
336 KB
Resolution
850×1306
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,484 (3 today)
Favourites
180 (who?)
Comments
38
Downloads
4
×
TF2 - The Priorities by protvscar TF2 - The Priorities by protvscar
Me and rudwolf in Team Fortress 2. True story.

Russian version: fsd-home.ru/temp/tf2_prioritet…

Thanks to rudwolf for composition idea, playing together and inspiration!
Thanks to SkyWookiee for her help with translation and for the inspiration too.
Medic, Pyro (c) Valve
Add a Comment:
 
:iconbloodnight7:
Bloodnight7 Featured By Owner Aug 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
More like the...Pyrorities *Badum tss*
Reply
:iconprotvscar:
protvscar Featured By Owner 2 days ago
Haha sounds really well!! I need to change title :)
Reply
:iconschizophrenicfrankie:
That... was funny. I congratulate you, good sir! :D
Reply
:iconprotvscar:
protvscar Featured By Owner Jul 28, 2014
Hee hee thankie!! ))))))))) 
Through my pyro friend hadn't that opinion then!
Reply
:iconderwen:
Derwen Featured By Owner Mar 8, 2014
This comic has soo much adorable! :aww: (iam a medic fangirl so i love the way you draw him!!)

Every little detail you have put in this comic of yours are <perfect.>

When i play as a medic i try to heal everyone as best i can but sometimes its not possible to get  there in time. lol
Reply
:icon1rafabud:
1rafabud Featured By Owner Apr 15, 2014
because we play as a medic, not as a hospital.
Reply
:iconprotvscar:
protvscar Featured By Owner Mar 8, 2014
Yaaaay thankie!! Yeah I wanted both of them look kinda cute here. And tried hard on details yeah!
I love medic too - he was the main reason I came in TF2 )))
I'm so glad and surprised to recieve such a wonderful comment, 'cause it was my first attempt to draw medic and I worried he looks a bit strange in some frames. Thanks a lot!!

The same here with healing. I'm trying to heal every person in my sight, through it's hard to heal all the 16 guys especially when some of them are far away. But I like that challenge. I really love to be medic. )
Reply
:iconderwen:
Derwen Featured By Owner Mar 11, 2014
With a talent like yours its impossible to ruin anything. ^^

Unless you really want to. lol
Reply
:iconprotvscar:
protvscar Featured By Owner Mar 11, 2014
Hahahaha! Thankie ))))))
Reply
:icontigristhelynx:
TigrisTheLynx Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hahaha
Reply
Add a Comment: